خرید اینترنتی ساعت LED طرح Apple
نوشته شده توسط : هادی

خرید اینترنتی ساعت LED طرح Apple

خرید پستی ساعت LED طرح Apple از فروشگاه آرکاشاپ

خرید ساعت مچی,خرید ساعت,خرید پستی ساعت,خرید اینترنتی ساعت

ساعت LED طرح Apple

در این پست می خواهیم شما را با خرید پستی ساعت مچی طرح آپل آشنا کنیم. این ساعت که مورد استفاده خانم ها و هم آقایان قرار میگیرد، به طور عجیبی از استقبال زیادی برخوردار شده است. خرید ساعت همیشه دغدغه همه می باشد . آرکاشاپ این دغدغه را برای شما کمتر کرده است و با ارائه انواع ساعت دست شما را برای خرید باز کرده است.

ساعت LED طرح Apple

ویژگی های کلیدی :

جنس بند سلیکونی

دارای بدنه ضدحساسیت

جنس بدنه فلز ضد زنگ

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

دارای قفل سگکی

دارای طرح بندی زیبا و متنوع

High copy

توجه: برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۲۰۵۵۹۱۷۹۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید. تا همکاران با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان

محصول پر فروش مشابه:

در لینک زیر میتوانید ساعت دخترانه دنیز را مشاهده کنید

خرید اینترنتی ساعت ظریف دنیز

watch LED APPLE3

جنسیت : مردانه/زنانه
نوع کاربری : روزمره/مجلسی
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : سیلیکونی

جنس صفحه : فلز ضد زنگ

نوع ساعت : LED

نوع قفل : سگکی

ضد حساسیت : دارد
شیشه ضد خش : دارد

تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باتری

watch LED APPLE4

از جمله ساعت هایی که اخیراً مورد پسند و علاقه دوستاران ساعت های مچی در جهان قرار گرفته است ، ساعت هاد دستبندی است ، ساعت هایی که هم به عنوان دستنبد و هم به عنوان ساعت مچی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، ولی اغلب ساعت های دستبندی مربوط به خانم ها بوده است و برای آقایان تا به حال ساعت دستبندی خاصی ارائه نشده است ، ولی ما به شما ساعت دستبندی را معرفی خواهیم کرد که هم برای خانم ها و هم برای آقایان ارائه شده است ، ساعتی برای تمام افراد در سنین مختلف و سلیقه های متفاوت مناسب است.

watch LED APPLE5

ساعت مچی ال ای دی قابل استفاده برای تمام خانم ها و آقایان با سلیقه های گوناگون است.بند این ساعت قابل اندازه شدت بر روی هر مچی با هر سایزی می باشد. ساعت مچی ال ای دی بسیار کم مصرف است و جنس آن از سیلیکون است و زیبایی خاصی را دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

watch LED APPLE6

watch LED APPLE7

این ساعت مچی دارای ویژگی های فراوانی می باشد که از عجیب ترین آن می توان به LED دار بودن آن اشاره کرد، درضمن بخاطر جنس سیلیکون این ساعت ضد حساسیت می باشد که از پوست شما محافظت می کند.این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و با لمس آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد.

توجه: برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۲۰۵۵۹۱۷۹۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید. تا همکاران با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان

خرید ساعت پسرانه,خرید ساعت دخترانه,ساعت مردانه,ساعت زنانه




:: برچسب‌ها: خرید آنلاین ساعت LED طرح Apple , خرید ارزان ساعت مچی طرح اپل , خرید اینترنتی ساعت , خرید اینترنتی ساعت مچی طرح اپل , خرید پستی ساعت , خرید پستی ساعت LED طرح Apple , خرید پستی ساعت مچی طرح اپل , خرید ساعت , خرید ساعت پسرانه , خرید ساعت دخترانه , خرید ساعت مچی , خرید نقدی , ساعت LED طرح Apple , ساعت زنانه , ساعت مچی طرح اپل , ساعت مردانه , فروش آنلاین ساعت LED طرح Apple , فروش آنلاین ساعت مچی طرح اپل , فروش ارزان ساعت LED طرح Apple , فروش اینترنتی ساعت LED طرح Apple , فروش راحت ساعت LED طرح Apple , فروش نقدی ساعت LED طرح Apple ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: